ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

طرح مصباح الهدی برای شناخت جوان ترین امام شیعیان برگزار می گردد

ریس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: طرح مصباح الهدی امسال زندگی امام جواد (ع)که جوان ترین امام است ،رادر برمیگیرد.

کد مطلب: ۶۹۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری در این رابطه اظهارکرد : امنیت و آرامش این روز های خود را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم و میلاد پیامبر و جشن های معنوی را با ذکر یاد و خاطره شهدا برگزار می کنیم.

وی در ادامه افزود: طرح مصباح الهدی امسال زندگی امام جواد که جوان ترین امام است را در برمیگیردو ایشان با سن کمی که داشته اند، پیشوا و امام همه شیعیان بوده است.

نصیری با بیان اینگه ائمه الگوی عزتمندی و رستگاری هستند، یاد آوری کرد: در قرآن بیان شده،اگر دنبال عزت هستید و سربلندی را می طلبید، در ذات اقدس الهی وجود دارد و نقاط دیگر سراب است و از سوی دیگر برای این عزت معانی مختلفی آورده اند که یکی از کاملترین آنها، استیلا داشتن بر قلب ها محسوب می‌شود که امامان الگوی عزت میباشند و با الگو قرار دادن آنان به عزت و سربلندی دنیوی و اخروی خواهیم رسید.

شایان ذکر است ، جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و افتتاحیه طرح مصباح الهدی در دبیرستان دخترانه متوسطه اول پروین اعتصامی و با حضور هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، کریمی ریاست اداره قرآن ،عترت ونماز شهرستانهای تهران وقاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد.

/خرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار