فرماندار شهرستان بهارستان :

از مشارکت های مردمی برای ارتقای سرانه های آموزشی باید استفاده شود

فرماندار شهرستان بهارستان در جلسه شورای آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بر استفاده از مشارکت های مردمی و ظرفیت خیرین برای ارتقای سرانه های آموزشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بیژن سلیمان پور در این جلسه که در محل سالن جلسات اداره آموزش پرورش ناحیه 2 بهارستان برگزار شد گفت: خیرین از اصلی ترین ارکان توسعه و ارتقای سرانه های آموزشی هستند که بازوان توانمند آموزش و پرورش محسوب می شوند.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تراکم بالای دانش آموزی و پایین بودن سرانه های آموزشی در بهارستان اظهار داشت: بر اساس مصوبات نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان که به ریاست استاندار محترم در محل فرمانداری برگزار شد ، مقرر شد 9باب مدرسه بیست کلاسه در شهرستان بهارستان ساخته شود .

سلیمان پور افزود : این تعداد مدرسه طی سالهای برنامه ششم توسعه در سطح شهرستان بهارستان احداث و به بهره برداری می رسد .

فرماندار بهارستان در ادامه این جلسه از اجرای طرح سبد تغذیه برای دانش آموزان مستعد فقر غذایی خبر داد و تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در شهرستان بهارستان انجام خواهد شد و شامل دانش آموزان ناحیه 1 و 2 می باشد.

وی درخصوص این طرح اضافه کرد: در این طرح دانش آموزانی که در فقر پروتینی هستند شناسایی می شوند و با رعایت عزت و حرمت این افراد این سبد کالا به آنان تعلق خواهد گرفت.

در ادامه جلسه ، حسینعلی بنار رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ضمن تقدیر واز تشریک مساعی و تعامل ریاست و اعضای محترم شورای آموزش و پرورش در جهت ارائه خدمات به مردم شهر،گزارشی از فعالیت های حوزه های مختلف مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان بیان کرد و در خصوص طرح انسداد مبادی بی سوادی سخنانی را مطرح کرد.

شایان ذکر است، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهارستان با حضور فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش، بخشدار بخش بوستان،شهردار نسیم شهر،رئیس شورای اسلامی نسیم شهر و دیگراعضای این شورا، در سالن اجتماعات فرهنگ مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان برگزار شد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار