محیط یادگیری، محدود به کلاس درس نیست
تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: دانش آموز عنوانی است که برای یادگیرنده بکار می رود و باید تلاش كرد تا معلم را به عنوان عنصر مهم در فرآیند یاددهی ویادگیری، از حالت انفعال خارج کنیم.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی نوید ادهم در همایش تجلیل از ۲۵۰ برگزیده علمی، آموزشی در یاسوج گفت: امروزه باید به این نکته توجه داشت که محیط یادگیری در محدوده کلاس درس نیست.
دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش تصريح كرد: دانش آموز عنوانی است که برای یادگیرنده بکار می رود و باید تلاش كرد تا معلم را به عنوان عنصر مهم در فرآیند یاددهی ویادگیری، از حالت انفعال خارج کنیم.
وی خاطرنشانكرد: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به عنوان بزرگترین سند تغییر نظام آموزشی کشور در اولویت کاری مجموعه تعلیم وتربیت قرار دارد.
نويد ادهم گفت: باید به طریقی عمل شود که در روند یاددهی و یادگیری تغییر را حس کنیم و دانش آموز به عنوان جوینده علم تربیت شود.
وی افزود: در آموزش وپرورش به دنبال تغییر بنیادین هستیم تا دانش آموزان برای خوب زیستن آماده شوند.
ارسال دیدگاه