با حضور معاون اقتصادی استاندار:

26 دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد در قزوین واگذار شد

با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان،26 دستگاه خودرو با حمایت صندوق کارآفرینی و امید به مددجویان کمیته امداد در قزوین واگذار شد

کد مطلب: ۶۹۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا قزوین، با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان، ۲۶ خودرو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین واگذار شد.
منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید ایجاد رونق اقتصادی است و این مهم فقط توسط بخش خصوصی امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه باید در کشور کارآفرینی رونق بگیرد، گفت: دولت زیر ساخت های لازم را در این خصوص فراهم کرده و کاملا همراه است.
حبیبی بیان کرد: برنامه ریزی ها در استان برای کاهش نرخ بیکاری موفقیت آمیز بوده و نسبت به سال گذشته شاهد این کاهش هستیم.
وی یادآورشد: در روستاها بستر برای کارآفرینی فراهم است و ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است.
حبیبی افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) خوشبختانه از یک دستگاه حمایتی به دستگاه اقتصادی تبدیل شده است و بیش از ۸۰ درصد برنامه های این نهاد حول محور اقتصاد و کارآفرینی است.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امسال به عنوان یک دستگاه موفق در ایجاد اشتغال بوده و در حال حاضر این نهاد در راس دستگاه های اشتغالزای استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار