مدیر آموزش و پرورش قدس خبر داد:

برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت برنامه ملی طرح شهاب درشهرستان قدس

دوره آموزش ضمن خدمت طرح ملی شهاب در شهرستان قدس با دوعنوان آموزش و پرورش ، دانش آموزان تیز هوش و شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان رگزار و مورد بازدید کارشناس استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۸۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناشهرستانهای تهران ، محمد رضا بهمنش اعلام کرد: دوره آموزش ضمن خدمت طرح ملی شهاب در شهرستان قدس با مشارکت مدیران و آموزگاران پایه چهارم و پنجم این شهرستان، مطابق با دستورالعمل ارسالی از سوی استان ، در حال برگزاری است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن پر اهمیت شمردن این دوره برای دانش آموزان و همکاران افزود : این دوره آموزشی به مدت 34 ساعت با دوعنوان آموزش و پرورش ، دانش آموزان تیز هوش و شناسایی و هدایت استعداد های دانش آموزان برگزار می شود .

وی اضافه کرد : مدرسان این دوره از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و از بین نیروهای دوره دیده این طرح ، انتخاب و معرفی شده اند .

شایان ذکر است ،کارشناس اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ،ضمن بازدید از برگزاری کلاس ها ،ازشیوه برنامه ریزی ، برگزاری دوره و مشارکت همکاران تقدیر نموده و اظهار امیدواری کرد ، این گونه دوره ها بتواند گام مؤثری در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان ایفا نماید.

/ خبرنگار : شایان میدانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار