معاون شرکت توزیع برق استان اردبیل خبرداد:

جمع آوری انشعابات غیرمجاز برق در استان اردبیل

معاون شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: انشعابات برق‌ غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری می شود.

کد مطلب: ۶۸۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حسین قدیمی در دیدار با مسئولان شرکت برق در اردبیل اظهار داشت: با هدف دستیابی به کاهش پیک نسبت به جمع‌آوری انشعابات برق‌های غیرمجاز در استان اردبیل اقدام می‌شود که در این زمینه نیاز است نسبت به تعویض کنتورهای معیوب و کنترل سیستم بیلینگ و استفاده از کنتورهای دیجیتال به جای کنتورهای مکانیکی اقدام شود .

وی افزود: در راستای کاهش پیک استفاده از ظرفیت مولدهای خود تأمین برای مشترکان صنایع، سازمان‌ها، پمپ‌های کشاورزی و بیمارستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است که باید در این زمینه همکاری لازم انجام شود .

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تدوین برنامه زمانبندی سالانه در ارتباط با راه‌اندازی و انجام بازدید از سرویس‌ها و تعمیرات پیشگیرانه تحقق یافته که امیدواریم با اقدامات انجام شده مشکلات موجود را به حداقل برسانیم .

قدیمی با اشاره به این که تاکنون حدود ۵ مگاوات از ظرفیت مشترکان شناسایی و قراردادهای لازم با آن ها منعقد شده است بیان کرد: این موضوع می‌تواند تا حد قابل توجهی به ما در ارتباط با دستیابی به اهداف مورد نظر کمک کند .

وی اظهار کرد: روال کار استفاده از ظرفیت‌ مولدهای خودتأمین برای مشترکان صنایع به این شکل است که این مشترکان از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۳ نسبت به تأمین برق‌ خود از ژنراتورهای اضطراری استفاده می‌کنندکه این موضوع می‌تواند در راستای کاهش پیک بسیار موثر باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار