سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با پانا:

عدم ثبت قرارداد دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغالهای دوست داشتنی»

سخنگوی شورای صنفی نمایش؛ با اشاره به جلسه امروز سه شنبه هفتم آذر ماه شورای صنفی نمایش گفت: از آنجاکه پروانه نمایش این فیلم‌ها و قراردادشان ارائه نشده بود؛ شورای صنفی نمایش نتوانست قرارداد اکران آنها را ثبت کند.

کد مطلب: ۶۸۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛ با اشاره به جلسه امروز سه شنبه هفتم آذر ماه شورای صنفی نمایش گفت: به زودی اکران فیلم سینمایی «ملی و راه ها نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی به پایان می رسد و فیلم «وقتی برگشتیم» به کارگردانی وحید موساییان از چهارشنبه هشتم آذر ماه روی پرده سینما می رود.

وی همچنین با اشاره به فیلم «آذر» بیان کرد: فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای نیز از چهارشنبه هشتم آذر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود، فیلم های دیگری که در حال اکران در سینما هستند نیز همچنان از کف فروش مناسبی برخوردارند و همچنان به اکران خود ادامه می دهند.

فرجی درباره ثبت نشدن قرارداد دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغالهای دوست داشتنی» نیز گفت: رضا درمیشیان و محسن امیریوسفی امروز به شورای صنفی نمایش رفتند اما از آنجاکه پروانه نمایش این فیلم‌ها و قراردادشان ارائه نشده بود؛ شورای صنفی نمایش نتوانست قرارداد اکران آنها را ثبت کند.

وی درباره برخی خبرها درباره عدم موافقت وزارت ارشاد با ثبت قرارداد این دو فیلم نیز گفت: اصلا تحت هیچ شرایطی مصوبات شورا تحت تاثیر دستورات ارشاد نیست و اصلا این خبرها صحت ندارد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان با اشاره به اظهارنظر برخی از سینماگران در انتقاد به تصمیم‌های شورای صنفی نمایش، گفت: تمام تصمیماتی که از سوی شورای صنفی نمایش اعلام می شود کاملا به صورت جمعی گرفته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار