مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲بهارستان :

تلاش برای ارتقای سلامت مردم یکی از دلایل برگزاری مانور زلزله می باشد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان در جلسه هماهنگی مانور سراسری زلزله گفت: تلاش برای ارتقای سلامت مردم به عنوان یک سرمایه،یکی از مولفه ها و دلایل برگزاری مانور زلزله می باشد

کد مطلب: ۶۸۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان در جلسه هماهنگی مانور سراسری زلزله گفت:یکی از اهداف برگزاری مانور زلزله انتقال اهمیت این مانور به مدیران،دانش آموزان و آحاد مردم می باشد و علی الرغم کارهای بزرگی که در کشور صورت پذیرفته است، باید برای رسیدن به نقطه ایده آل تلاش مضاعف صورت گیرد و این فرهنگ سازی از خانه و مدارس شکل می گیرد.

وی بالا بردن آستانه تحمل و تاب آوری و تمرین آن را از دیگر اهداف این مانور مطرح کرده و افزود:امیدواریم با برگزاری اینگونه مانورها از اثرات مخرب زیست محیطی ،بهداشتی و حوزه سلامت پیشگیری کرده و امنیت روانی را به دانش آموزان انتقال دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه این مانورگفت:این مانور باید از حالت تصنعی خارج شده و تمامی اصول ایمنی در آن رعایت شده و به صورت طبیعی جلوه کند.

این مقام مسئول، تربیت و رشد همه جانبه شخصیتی دانش آموزان،همزیستی مسالمت آمیز و رویکرد مشارکت جویی را از محاسن دیگر این مانور برشمرد و افزود: تلاش برای ارتقای سلامت مردم به عنوان یک سرمایه،یکی از مولفه ها و دلایل برگزاری مانور زلزله می باشد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار