مجید یزدان پناه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد

طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش مجید یزدان پناه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد.

کد مطلب: ۶۸۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، در آیینی که با حضور عبدالرسول عمادی رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مجید یزدان پناه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی و از خدمات سلیمان محبی قدردانی شد.
مجید یزدان‌پناه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این آیین با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به دنبال تعلیم و تربیت انسان‌های موفق است، گفت: در دوران مسوولیتم برای آبادتر کردن بخش‌های مختلف آموزش و پرورش این استان تلاش خواهم کرد.
وی اظهارکرد: تلاش خواهم کرد تا در دوران مدیریتم در آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دور از نگاه قومی کار کرده و در راستای شکوفایی آموزش و پرورش استان بکوشم.
یزدان‌پناه با اشاره به اینکه اولین سفر کاریم در روز سه شنبه هفتم آذر به مناطق زلزله زده استان خواهد بود، یادآور شد: دو تیم آموزش و پرورش را در دو شهرستان سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی مستقر خواهیم کرد و این تیم ها تا زمانی که تمامی دانش آموزان این دو شهرستان سرکلاس درس حاضر نشوند، باز نخواهند گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار