دستگيري سارق احشام در دلیجان

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان گفت: سارق احشام بعد از دستگيري در عمليات پليس شهرستان دليجان به سرقت هشت راس احشام طي يك مرحله در اين شهرستان اعتراف كرد.

کد مطلب: ۶۸۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزترش خبرگزاری پانا استان مرکزی، علی هاشمی افزود: در پي وقوع سرقت تعدادي احشام در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: سرانجام با استفاده از اقدامات فني پليس، یک نفر سارق در این زمینه شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات پليسي دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان بیان کرد: متهم دستگیر شده در تحقيقات کارآگاهان پليس، به یک فقره سرقت احشام در سطح این شهرستان با مشارکت دیگر همدستانش اعتراف کرد و هشت راس دام نیز از مخفیگاه وی کشف شد.

هاشمی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیسی در راستای دستگیری دیگر همدستان سارق مورد نظر اظهار داشت: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها مي‌باشد در این راستا لازم است شهروندان در پيشگيري از این گونه سرقت ها، توجه به توصيه‌هاي پليس را بیش از پیش مورد تاكيد قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار