اولین همایش همیار معلمان در رودان برگزار شد

همايش هميار معلمان مقطع متوسطه دوره اول براي اولين بار در رودان با حضور بیش از 214 دانش آموز در سالن پيامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، اولین همایش همیار معلمان مقطع متوسطه دوره اول شهرستان رودان با حضور بیش از 214 دانش آموز دختر و پسر در رودان برگزارشد.

نادر صفایی دهبارز مدیر آموزش و پرورش رودان در این همایش گفت: مشارکت دانش آموزان در فرآیند یاددهی، یادگیری به تقویت تعلیم و تربیت می‌انجامد لذا مشارکت جمعی، خودارزیابی، جلوگیری از افت تحصیلی، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، کاهش حجم کار معلمان، یادگیری مؤثر، ارتقای میزان مطالعه، افزایش انگیزه، مشارکت اولیاء در فرایند تعلیم و تربیت، تقویت احساس بالندگی و خلاقیت، رقابت سالم گروهی و نهادینه شدن فرهنگ مشارکت جویی در بین دانش آموزان از نتایج ارزشمند اجرای طرح همیار معلم است .

وی با اشاره به روند برگزاری این همایش تصریح کرد: تقریبأ از ابتدای سال تحصیلی با تشکیل دبیرخانه همایش در معاونت متوسطه بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و با همکاری مدیران مدارس، طرح همیار معلم برنامه ریزی و اجرای آن دردستور کار قرار گرفت .

مدیر آموزش و پرورش رودان افزود: 56 آموزشگاه متوسطه دوره اول بیش از 214 همیار معلم را بر اساس ارزیابی‌هایی که در مدارس صورت گرفت به همایش معرفی کردند که از این فرصت برای تبادل تجارب و بهبود عملکرد بهره گیرند .

صفایی خاطر نشان کرد: در بخش مشاوره همایش همیار مشاور برگزار شده است ولی همایش همیار معلمان برای اولین بار در شهرستان رودان برگزار می‌شود و این همایش مقدمه‌ای برای نظارت بیشتر بر عملکرد آنان و فراهم آوردن زمینه همایش تجلیل از همیار معلمان نمونه در پایان سال تحصیلی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار