معاون آموزش متوسطه استان خبر داد:

راهیابی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت به همایش ملی کیفیت

مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت از استان قم با کسب دو رتبه ممتاز کشوری به همایش ملی کیفیت راه یافتند.

کد مطلب: ۶۸۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ علی یاری معاون آموزش متوسطه استان در خصوص نتایج ارزیابی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در استان قم گفت: بر اساس ارزیابی ملی انجام شده از مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، 2 دبیرستان دوره اول متوسطه استان با رتبه ممتاز به همایش ملی کیفیت راه یافتند.

وی در ادامه گفت : ۳۰ آبان ماه مراسم روز ملی کیفیت توسط سازمان ملی استاندارد و انجمن کیفیت ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

وی گفت: در این برنامه از ۷۰۰ مهمان دعوت شده، 200 مدعو از وزارت آموزش و پرورش خواهد بود. این برنامه فرادستگاهی اجرا می شود و در این برنامه ۱۱۰ نفر از مدیران مدارس ممتاز کشور بر اساس نتایج ارزیابی کشوری به همراه مدیران کل استانها حضور خواهند داشت.

در سال تحصیلی 96-95 تعداد ۱۴۷ مدرسه در استان قم مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بوده اند که از این تعداد دو دبیرستان شاهد رضویان ناحیه یک با مدیریت سرکار خانم سلطانی و نمونه دولتی اصحاب کسا با مدیریت جناب آقای ضیایی حائز رتبه ممتاز کشوری شده اند.

یاری در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش ها تمامی مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، این موفقیت را به کلیه خادمان نظام تعلیم و تربیت استان به ویژه مدیر کل محترم و همکاران پرتلاش این مدارس صمیمانه تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار