مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل:

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای حوزه ICT در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل گفت: برای حمایت از فعالان حوزه ICT مرکز توانمندسازی کسب و کارهای این حوزه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، بهروز رزمی در مراسم افتتاحیه رویداد استارتاپی هوگر در شهرستان سرعین اظهار داشت: حوزه فناوری ارتباطات و ICT حرفهای زیادی برای گفتن دارد و باید بتوانیم جوانان و فعالان این حوزه را برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال ترغیب کنیم .

وی افزود: حوزه ICT و فضای مجازی می‌تواند در اکثریت حوزه‌ها فعال بوده و منشاء خیر و برکت باشد که خوشبختانه در مرحله نخست ظرفیت حوزه ICT را به تمامی دستگاههای اجرایی و مسئولان استان معرفی کردیم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه شاهد اشتغال در این حوزه باشیم .

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اردبیل بیان کرد: از برگزاری رویدادهای استارتاپی در شهرهای استان اردبیل حمایت می‌کنیم چرا که برگزاری این رویدادها باعث شکوفایی استعداد جوانان در حوزه ICT می‌شود .

رزمی گفت: تسهیلات بانکی کم‌بهره و قرض‌الحسنه به منتخبان رویدادهای استارتاپی در اردبیل اعطاء می‌شود و تمامی سعی ما بر این که با اعطای تسهیلات بتوانیم جوانان را برای فعالیت در این حوزه ترغیب کرده و باعث ایجاد کسب و کارهای فراوان در حوزه ICT شویم .

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کسب و کارهای ICT اظهار کرد: مرکز توانمندسازی کسب و کار حوزه ICT در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و هدف از راه‌اندازی این مرکز حمایت از شرکتهای دانش بنیان و منتخبان رویدادهای استارتاپی و صاحبان ایده‌های برتر کارآفرینی خواهد بود .

رامین عبدی٬ دبیر اجرایی رویداد استارتاپی هوگر نیزعصر امروز در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار داشت: پنجمین رویداد استارتاپی استان اردبیل امروز با عنوان هوگر در شهرستان سرعین آغاز به کار کرد که این رویداد توسط شرکت شتاب دهنده جاویدان استان اردبیل اجرا می‌شود .

وی با اشاره به ظرفیت رویدادهای استارتاپی در حوزه اقتصاد و اشتغال گفت: برگزاری این رویدادها به منظور تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که ایجاد اشتغال در این حوزه امکان‌پذیر است .

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی هوگر افزود: هزاران فرصت شغلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ICT وجود دارد که امیدواریم با برگزاری این رویدادها افراد مستعد را شناسایی کرده و برای کارآفرینی از ظرفیت و توانمندیهای آنان استفاده کنیم .

عبدی تصریح کرد: این رویداد نخستین رویدادی است که توسط بخش خصوصی در منطقه انجام می‌شود و در این استارتاپ 85 شرکت کننده از سراسر کشور حضور دارند که موضوع استارتاپ٬ به صورت تخصصی صنعت گردشگری شهرستان سرعین است .

وی بیان کرد: برگزاری رویداد استارتاپی به عنوان آموزش مفاهیم کسب و کارهای نوین است که امیدواریم با کمک مسئولان، افراد و به ویژه جوانان مستعد در این حوزه بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار