فرماندار اسلامشهر:

دستگاه‌ها در ارائه آموزش‌های پدافند غیرعامل تلاش مضاعف داشته باشند

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در ارائه آموزش‌های پدافند غیرعامل تلاش بیشتری داشته باشند.

کد مطلب: ۶۸۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ،امیرالله حقیقی در این زمینه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که نهادها و دستگاه‌های مختلف باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه داشته باشند، توجه به آموزش‌های پدافند غیرعامل است .

وی ادامه داد: بر این اساس باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرهنگ‌سازی‌های مختلف در زمینه توسعه آموزش‌های پدافند غیرعامل در بین ادارات و مردم انجام شود .

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه کارکنان نهادهای مختلف باید با آموزش‌های پدافند غیرعامل به‌درستی آشنا شوند، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و با آموزش‌های درست شهروندان را با پدافند غیرعامل به‌درستی آشنا کرد .

حقیقی تأکید کرد: باید تهدیدات و آسیب‌هایی که اسلامشهر به آن‌ها نزدیک است را شناسایی کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش و از بین بردن این تهدیدات انجام شود .

وی گفت: یکی از اقدامات پدافند غیرعامل در این شهرستان تشکیل کارگروه‌های هفت‌گانه شورای فرعی پدافند غیرعامل است که می‌تواند در برنامه‌ریزی‌ها برای این مهم تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد .

فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین از تهیه طرح جامع استانی و شهرستانی در حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: باید با برنامه‌ریزی‌ها و آموزش‌های پدافند غیرعامل حوادث و آسیب‌ها را در زمان حوادث غیرمترقبه و بحران‌های مختلف با کاهش مواجه کنیم.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار