مشکل باشگاه قدیمی مشهد حل شد/

تعویض نام بدون تغییر معنی/ باشگاه سیاه جامگان تغییر نام داد

تیم قدیمی شهر مشهد از ادامه لیگ برتر با نامی جدید به میدان خواهد؛ عنوانی که همان معنا و مفهوم سیاه جامگان را خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۸۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ اشکلات عجیب و غریب یک اسم برای باشگاه پرطرفدار در شهر مشهد درسرساز شد و سرانجام یکبار دیگر نام این تیم تغییر کرد.

روز گذشته و پیش از بازی با استقلال مسئولان سیاه جامگان اعلام کردند دفتر این باشگاه بدنبال درخواست کمیسیون پنج و اشکال به نام این مجموعه پلمب شده است و برگزاری دیدار با استقلال در ابهام قرار دارد.

مشکل پلمب سیاه جامگان دوشنبه به طور موقت حل و کارت های بازیکنان این تیم از دفتر باشگاه خارج شد تا شاگردان مرزبان مقابل استقلال حاضر شوند.

اما امروز مسئولان این باشگاه برای حل مشکل دست به کار شدند و ظاهرا تنها مشکل سیاه جامگان را نام این تیم دانستند تا در اتفاقی عجیب در میانه فصل نام این باشگاه تغییر کند؛ اتفاقی که در دنیای فوتبال معمولا به صورت نادر رخ می دهد.

با تصمیم مسئولان سیاه جامگان نام این تیم در ادامه مسابقات " مشکی پوشان " خواهد بود؛ اسم و عنوانی که در معنا و مفهون تفاوتی با سیاه جامگان ندارند.

تغییر نام سیاه جامگان پروژه ای است که از مدت ها قبل توسط غیر ورزشی ها دنبال می شود. در ابتدای فصل گذشته قرار بود نام این تیم به " مشهد " تغییر کند اما این موضوع منتفی شد تا اینکه امروز سرانجام نام سیاه جامگان بصورت رسمی پاک شد و جای آنرا مشکی پوشان گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار