نماینده مجلس :

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، توانمندی های جوان ایرانی رانشان می دهد

خبرگزاری پانا : نماینده مردم شهرهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان، بهترین فرصت برای عرضه توانمندی های جوانان ایرانی به سایر کشورهای دنیا است.

کد مطلب: ۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد گلستان ، عبدالکریم رجبی در حاشیه بازدید از نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در سطح بسیار خوبی برگزار شده و فرصت خوبی است تا جوانان ایرانی آثار خود را با هنرمندان کشورهای دیگر مقایسه و با آنها رقابت کنند.

به گفته وی، برگزاری این جشنواره یک افتخار برای ایران اسلامی و به خصوص استان گلستان است.

وی با اشاره به بازدید از غرفه ها و کارگاه های 9 گانه این جشنواره ، اظهارداشت: عظمت و بزرگی خاصی در آثار جوانان دیده می شود.

وی ادامه داد: در غرفه حج، خلاقیت های جوانان ایرانی و سایر کشورها به خوبی دیده می شود و بسیار زیبا و جذاب در خصوص نیایش کارهای هنری انجام داده اند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: نیایش از محورهای اصلی بیداری اسلامی است و این بیداری می تواند عامل مهم و بزرگی در وحدت بین کشورها باشد که جمهوری اسلامی ایران، منشا آن است.

رجبی گفت: نیمی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند که خوشبختانه همه دارای استعداد، توانمندی و ظرفیت های بالائی هستند و این نشان می دهد که همه ملت ایران، هنردوست و هنرمند می باشند و این هنر ریشه در آداب، سنن و فرهنگ ما از گذشته تا به امروز داشته است.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نیز برخود وظیفه می دانند تا هر گونه حمایت از این جوانان را برای به منصه ظهور رساندن توانمندی های جوان ایرانی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار