ارسال کمک‌های سپاه امیرالمؤمنین (ع)ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اعزام کمک‌های این نهاد به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در این مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، اظهار کرد: به دنبال زلزله اخیر محموله کمک‌های سپاه استان ایلام شامل چادر، پتو و اقلام خوراکی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد .

وی، بابیان اینکه همچنین چند دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای آواربرداری و کمک به نیروهای امدادی هم اعزام شدند، افزود: آمادگی کاملی در سطح این سپاه وجود دارد تا کمک‌های بیشتری که موردنیاز باشد به مناطق آسیب‌دیده ارسال شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، لازم است که همشهریان عزیز ما آرامش خود را حفظ کنند که انشالله هیچ حادثه‌ای دیگری نداشته باشیم، جمع عمده‌ای از همکاران و امکانات ما با توجه به بحث اربعین حسینی، در مهران مستقر بوده که با حفظ روحیه جهادی تلاش خواهند کرد در خدمت هم‌وطنان در سرپل ذهاب و مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باشند.

وی، تصریح کرد: امروز همه امکانات بسیج شده‌اند که بر اساس نیازهای استان کرمانشاه اعزام شوند و این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز امکانات بیشتری ارسال شود، یک سری امکانات در چند ساعت گذشته ارسال‌شده و همچنین امکانات لازم برای استان نیز فراهم است که در سطح استان و شهرستان‌ها برای خدمات‌رسانی وامداد رسانی اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار