استاندار مرکزی تاکید کرد:

همکاری دستگاه های اجرایی استان مرکزی در اجرای کنفرانس GIS در صنعت

استاندار مرکزی گفت: برگزاری مطلوب چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق نیازمند هم افزایی دستگاه های اجرایی است.

کد مطلب: ۶۸۲۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، آقازاده در نشست شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد، انتخاب دکتر اردکانیان با سوابق درخشان علمی را شایسته وزارت نیرو دانست.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه وزارت نیرو در استان که بی وقفه در راستای خدمتگزاری به مردم در تلاش هستند، ادامه داد: استانداری حمایت و پشتیبانی لازم را جهت برگزاری شایسته این کنفرانس به عمل می آورد.

استاندار مرکزی ضمن حمایت از صنایع استان مرکزی بیان کرد: همیاری لازم در خصوص کاهش مانده بدهی های صنعت آب و برق صورت می پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی نیز گفت: هماهنگی و برنامه ریزی های هدفمند در جلسات متعدد جهت برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق صورت پذیرفته است.

اله داد افزود: توسعه زمینه استفاده از GIS نقش بسزایی در پیشرفت صنعت آب و برق به همراه دارد.

فرهاد شبیهی رئیس برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق نیز با اشاره به مدیریت حساس شبکه برق در کشور گفت: از آنجا كه استان مركزي به عنوان پايلوت طرح ملي نقشه برداري كشور انتخاب شده است، يافته هاي علمي و تجربي اين كنفرانس مي تواند نقش موثري در اجراي بهينه طرح ملي نقشه برداري داشته باشد.

نجفی رئیس دانشگاه صنعتی اراک نیز گفت: بحث GIS در مرکز تحقیقات توسعه پایدار دانشگاه و صنعت آب و برق جهت کاربردی ساختن و تبادل تجربیات موفق در کنفرانس مذکور در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار