راهپیمایی جاماندگان کربلای حسینی در شهرری برگزار شد

عاشقان سیدالشهدا(ع) در قبله تهران همنوا با زینب کبری(س) ندای لبیک یا حسین (ع)سر دادند.

کد مطلب: ۶۸۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، همزمان با چهلمین روز از عزاداری شهادت سالار شهیدان، عزاداران حسینی از مبادی تعیین شده ،از جمله میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) حرکت کرده و شهرری میزبان خیل عظیم عاشقان اهل بیت علیهم السلام از تهران و شهرستانهای اطراف بود.

خیابان های فدائیان اسلام، کمیل، شهید رجایی، ورامین، شهید غیوری و بلوار سلمان فارسی از جمله مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی به سمت حرم عبدالعظیم(ع) بودکه اقدامات ترافیکی، عمرانی ،خدمات شهری و اجتماعی برای خدمات رسانی بهینه به زائران در آنها انجام گردید.

در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه های صلواتی با توزیع نذورات از مردم مومن و خداجو پذیرایی کردند و همچنین ایستگاه های سلامت، واکس صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله سربندهای حسینی و زیارتنامه اربعین ،مشغول خدمت رسانی به زائران بودند.

ادارات، مساجد، مدارس و سایر اماکن و مراکز دولتی در طول مسیر پیاده روی دایر بوده و انواع خدمات رفاهی مانند :آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی را به زائران ارائه می دادند.

مراسم سوگواری اربعین حسینی در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) در حرم عبدالعظیم(ع) با قرائت قرآن آغاز و زیارت اربعین توسط احمد زین العابدین فرد قرائت شد وسپس نماز جماعت ظهر و عصر با شکوه خاص اقامه شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار