در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا ناحیه ۲ زاهدان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی مدیران مدارس ناحیه 2 با مدیر کل آموزش و پرورش استان

نشست هم اندیشی مدیران مدارس ناحیه 2 زاهدان در خصوص رویکردهای تحولی آموزش و پرورش در حوزه مدیریت آموزشگاهی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، در این نشست که با موضوع رویکردهای تحولی آموزش و پرورش برگزار شد، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: عاشورا زمینه ساز تحول می باشد و تحول یک امر ضروری است.

نخعی تصریح کرد: مدیران مدارس باید مدارس را با استقلال کامل مدیریت کنند، ما باید از کمبود مالی که به عنوان یک تهدید است یک فرصت بسازیم که تنها مدیران فکور و خلاق از عهده این کار بر می آیند.

وی همپنین اظهار داشت: کارآمدی آموزش و پرورش باید در مدارس اتفاق افتد و مدیران مدارس با فکر کردن، مشارکت جویی و مشاوره گرفتن موانع را از سر راه بردارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: ما باید از ظرفیتهای مدرسه استفاده کنیم و مهارتهای فردی را تقویت کرده و ذهن دانش آموزان را برای کار آماده کنیم.

در ادامه محمد علی عسکری مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان خطاب به مدیران مدارس گفت : باید باور داشتن را در دانش آموز تقویت کنیم و مهارتهای زندگی را به دانش آموزان یاد بدهیم ،افراد خلاق را در مدرسه شناسایی کرده و تمام تصمیمات را بصورت مشارکتی و مشورت حل کنیم.

شایان ذکر است در این نشست تعدادی از همکاران آموزشی نیز در مباحث و موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار