حسین شمس در گفت و گو با پانا:

سه تیم شانس قهرمانی لیگ هستند/باید اجازه دهیم ناظم الشریعه کارش را کند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است باید به لیست ارائه شده توسط سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و اجازه داد او با بازیکن های مورد نظرش به کار ادامه دهد.

کد مطلب: ۶۸۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط گیتی پسند در اولین هفته های کاری‌اش با این تیم گفت: از زمانی که گیتی پسند را در اختیار گرفته ام تمرینات خوبی داشته ایم. با توجه به اینکه 5 امتیاز از تاسیسات دریایی عقب بودیم تصور نمی کردیم طی دو بازی بتوانیم این اختلاف را جبران کنیم و به صدر جدول نزدیک تر شویم. امیدواریم بازی سه شنبه را هم ببریم و جای مس سونگون را در صدر جدول بگیریم.

وی درباره شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر گفت: از الان زود است گفت کدام تیم قهرمان می شود اما هر سه تیم گیتی پسند، مس سونگون و تاسیسات شانس های قهرمانی این فصل هستند و در هفته های آینده رقابت نزدیک تری را شاهد خواهیم بود.

شمس روند برگزاری دیدارهای لیگ برتر را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازی های این فصل لیگ برتر در همان تاریخ هایی که توسط سازمان لیگ اعلام شده برگزار می شود و شاهد نظم خوبی هستیم. تنها مشکل موجود این است که کمیته فوتسال با سرپرست اداره می شود؛ فدراسیون باید سریع تر یک سوریس فوتسالی برای این بخش منصوب کند تا نظم بیشتری در فوتسال ایران شاهد باشیم.

وی درباره تیم ملی فوتسال ایران و عدم جوانگرایی در ترکیب این تیم گفت: در تمام دنیا شخص سرمربی تصمیم گیر اصلی برای دعوت بازیکن ها به اردو است. وقتی ناظم الشریعه به جوانگرایی اعتقاد زیادی ندارد باید اجازه داد کارش را انجام دهد. هر چند اینطور نیست که اصلا جوانگرایی صورت نگرفته باشد، جوان هایی به تیم ملی دعوت شده اند اما در لیست تیم ملی فقط یک بازیکن زیر 20 سال را می بینیم.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان درباره اوضاع تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: از زمانی که شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال شده نتایج بهتری بدست آمده است و تیم روی نوار پیشرفت قرار دارد. پیشرفت بیشتر فوتسال بانوان ایران و ابر قدرت شدن آنها مانند تیم ملی مردان چندان دور از انتظار نیست و شاید روزی برسد که فوتسال بانوان ایران هم در جمع چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار