پرویز مظلومی در گفت و گو با پانا:

رفتارها آدم را مجبور به شکایت می کند/ همین استقلال می تواند آسیایی شود

سرمربی سابق استقلال معتقد است این تیم با همین بازیکن ها پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

کد مطلب: ۶۷۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پرویز مظلومی در گفت و گو با پانا درباره شرایط فعلی استقلال پس از روی کار آمدن وینفرد شفر گفت: با حضور شفر شرایط تیم به مراتب بهتر از قبل شده و نشانه های از پیشرفت را در کار تیم به خصوص در جریان بازی با نفت می توان دید. با روندی که تیم در پیش گرفته و سیر صعودی تیم از نظر تاکتیکی این انتظار می رود که در ادامه فصل استقلال از رده های پایین جدول جدا شود.

وی ادامه داد: تعطیلات بیست روزه ای که لیگ برتر برای دیدارهای دوستانه تیم ملی دارد فرصت خوبی برای شفر است که بیشتر با تیم کار کند و تاکتیک های مدنظرش را تمرین کند.

مظلومی درباره شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط استقلال گفت: همانطور که گفتم نشانه های پیشرفت در استقلال طی بازی های اخیر دیده می شود. استقلال تیم و بازیکنان خوبی دارد؛ اعتقاد من بر این است که استقلال در نیم فصل حتی بدون جذب بازیکن جدید هم می تواند سهمیه آسیا را بگیرد.

وی درباره ضعف گلزنی استقلال گفت: مهاجم های استقلال بازیکن های خوبی هستند؛ همین سجاد شهباززاده و جابر انصاری زمانی که من استقلال بودم عملکرد خوبی داشتند و گلزنی می کردند. مشکل استقلال کار تیمی است و اگر از نظر ساختار تاکتیکی تیم درست شود همین مهاجم ها می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

مظلومی در پایان درباره طلبش از استقلال گفت: حدود 500 میلیون از استقلال طلب دارد ولی تا زمانی که از طرف باشگاه تماسی با من صورت نگیرد خودم مراجعه نخواهم کرد. البته نوع برخوردها طوری شده است که اگر کسی بخواد طلبش را بگیرد حتما باید به AFC شکایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار