درهمایش رابطین پدافند غیر عامل آموزش و پرورش مطرح شد:

مهم ترین رسالت ،معلم نهادینه کردن پدافند غیر عامل در مدارس

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیر عامل در مدارس و جامعه مهم ترین رسالت فرهنگیان خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۶۷۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، محمد حسینی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز در همایش رابطین و اساتید پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش استان، که در سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: این آموزش و پرورش است که با استفاده از سرمایه های ارزشمند خود می تواند علم و فرهنگ پدافند غیر عامل را در جامعه نهادینه کند.

وی، با بیان این که اگر مسائل جامعه روال عادی و رنگ غفلت به خود بگیرد خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد، تصریح کرد: لازمه تأثیر گذاری فرد در جامعه حساس بودن به مسائل و احساس مسولیت است.

حسینی، پرداختن به فرعیات و غفلت از اصول را زمینه ساز خالی شدن عرصه از محتوا دانست و ابراز داشت: در عصر حاضر بسیاری از فاکتورهای امنیت تغییر کرده است به طوری که امروز امنیت را در اجتماع و مسائل زیست محیطی تعریف می کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تأثیر پذیری افراد و نهادهای جامعه از یکدیگر، خاطر نشان کرد: مهم ترین عناصر فعال در پدافند غیر عامل افراد یک جامعه هستند.

وی با اشاره به ترفندها و توطئه های دشمن در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا کنون، ادامه داد: یکی از عوامل مم بازدارندگی در دو نوع جنگ سخت و نرم، فراگیری و رعایت اصول پدافند غیر عامل است.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار