مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان عنوان کرد:

فعالیت 13 پژوهش سرا برای ترویج علم در آموزش و پرورش زنجان

مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: 13 پژوهش سرا،زیر نظر آموزش وپرورش،برای ترویج علم در آموزش و پرورش زنجان فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۶۷۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان،مرتضی تمجیدی با اشاره به اینکه 13 پژوهش سرا،زیر نظر آموزش وپرورش،برای ترویج علم در آموزش و پرورش زنجان فعالیت می کنند افزود: محور کار این مجموعه ها آموزش روش های مبتنی بر پژوهش به متقاضیان است.


تمجیدی تاکید کرد: آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در جشنواره های خوارزمی، ابن سینا و سایر جشنواره های مشابه از جمله کارهای این پژوهش سراهاست.


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد: دانش آموزان می توانند پروژه های تحقیقی و ایده های خود را برای حمایت و تقویت امور و کمک برای تجاری سازی ایده ها حمایت معنوی و مالی می شوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های فرهنگی آموزش و پرورش، گفت: امسال پیش بینی شده تا 2 هزار نفر برای دیدار با علما بروند.


تمجیدی با توجه به ضرورت ترویج نماز در مدارس، تصریح کرد: اکنون در 700 مدرسه استان نماز جماعت برقرار است و 300 مدرسه ائمه جماعت روحانی هستند.


این مقام مسئول ابراز داشت: برای امسال برنامه های فرهنگی با محوریت مسائل دینی به طور عملیاتی تدوین شده و در حال اجرا است که امسال 250 روحانی به طور مناسبتی به مدارس استان اعزام شده اند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ سازی و جریان سازی با موضوع طرح شده در پرسش مهر امسال تا دی ادامه دارد ، افزود: محور این جریان سازی دانش آموزان ، معلمان و اولیای دانش آموزان با موضوع تمرین تحمل افراد و احترام به اخلاق دیگران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار