در سالن جلسات بخشداری ری برگزار شد:

جلسه هم اندیشی رؤسای شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش مرکزی ری

جلسه هم اندیشی و تعامل رؤسای شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش مرکزی ری با حضور رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی ری، رئیس شورای بخش مرکزی، دهیاران و روسای شورای روستا در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، امیرخجسته رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: مردم سالاری مهمترین شاخصه شوراهای اسلامی شهروروستا می باشد.

وی با بیان اینکه شوراها از جایگاهی محکم و متقن برخوردارند که ریشه قرآنی و مقدسی دارد، افزود: شورای شهر و روستا، پارلمان محلی است و باید به گونه‌ای باشد که تمامی دستگاه‌های خدمت رسانی شهر زیر نظر آن عمل کنند.

در ادامه جلسه حشمت اله پورمهدوی بخشدار مرکزی ری با ارائه گزارشی از وضعیت بخش و روستاهای تابعه اظهار داشت: بخش مرکزی از ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های گوناگون برخوردار است که متاسفانه مورد ظلم قرار گرفته است.

وی افزود: متاسفانه این بخش محل دپو و بازیافت زباله های شهر تهران شده و با توجه به آلودگی فراوان زیست محیطی هیچگونه عوارضی از این قبال عاید مردم این بخش نمی‌شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار