سرپرست خبرگزاری پانا قم:

پانای قم سروشی شد

سرپرست خبرگزاری پانا قم گفت: استفاده از پیام رسان ها در مدارس باید به سمت تولیدات داخلی هدایت شود و از پیام رسان هایی که هر روز امنیت روحی و روانی جوانان و نوجوانان ما را به خطر می اندازد دوری نمود.

کد مطلب: ۶۷۸۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از قم، سرپرست خبرگزاری پانا قم در حاشیه اردوی پیشتازان عضو پانا صبح امروز در سالن جلسات سازمان دانش آموزی قم برگزار شد گفت: دانش آموزان پیشتاز می توانند از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کنند، و با جهت گیری درست و اتکاء به داشته های خود می توان به افق های بلند اقتدار و آزادگی دست یافت.
جنتی افزود: امروز ما در قرن اطلاعات و تبلیغات هستیم و باید از همه توان خود برای مقابله با هجوم و ضربه های استکبار ایستادگی کنیم و این مهم جز با توکل به خداوند و بهره گیری از امکانات موجود و اقتصاد مقاومتی که حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودهاند میسر نمی گردد.
معاون فنی سازمان دانش آموزی با اشاره به وجود پیام رسان های بومی و ملی تصریح کرد: بسیاری از مدارس و دانش آموزان عضو شبکه های اجتماعی خارجی هستند که این امر امنیت اطلاعات و حریم خصوصی آنان را تهدید می کند، پس لازم است با تشویق ها و تمهیداتی که اندیشیده می شود؛ دانش آموزان، فرهنگیان و همه اقشار جامعه را به سوی استفاده از ابزارهای داخلی ارتباط سوق داد.
جنتی گفت: امیدواریم با همکاری وزارت ارتباطات و مدیران کشوری و استانی بتوانیم همه را به سوی استفاده از پیام رسان های داخلی و تولید داخلی خودمان هدایت کرده و زمینه ساز جامعه امن و پر خیر و برکت را فراهم سازیم.
/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار