مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبرداد:

ثبت نام 600 ناشر کشوری و استانی برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از افتتاح یازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب اردبیل در 21 آبان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سید ناصر اسحاقی در نشست ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب اردبیل افزود: نمایشگاه کتاب استان اردبیل ٢١ آبان ماه افتتاح و تا ٢٦ آبان علاقمندان می توانند از این رویداد فرهنگی در نمایشگاه بین المللی اردبیل بازدید کنند .

وی با اشاره به اینکه بیش از ٦٠٠ ناشر برجسته کشوری و استانی برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل ثبت نام کرده اند، گفت: همزمان با این رویداد فرهنگی دومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ٤٠٠ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل ارسال شده بود، افزود: هیئت داوران در مرحله اول بیش از ٧٠ عنوان کتاب را برای مرحله نهایی انتخاب کرده اند .

اسحاقی با اشاره به اینکه جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل از برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب خواهد بود، گفت: این مراسم با حضور نویسندگان، مترجمان و مولفان استان و هیئت داوران برگزار و از صاحبان آثار منتخب تجلیل خواهد شد .

وی از برپایی بیش از ١٣٠ غرفه در نمایشگاه بین المللی خبر داد و افزود: حضور انتشارات مطرح کشور از نقاط قوت این نمایشگاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار