نصرالله عبدالهی در گفت و گو با پانا:

پرداخت 100 میلیارد بدهی راحت نیست/ شفر تمایلی به همکاری با میک نداشت

سرپرست استقلال گفت: استقلال بیشتر از 100 میلیارد تومان بدهی دارد، پرداخت این مقدار پول کار راحتی نیست و نیاز به کمک دولت داریم.

کد مطلب: ۶۷۸۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال در گفت و گو با پانا درباره جدایی میک مک درموت از استقلال گفت: هر سرمربی برای انتخاب مربیانش خودش اعمال نظر می کند و شفر هم از این قاعده مستثنی نیست، او تمایل همکاری با میک مک درموت را نداشت و در نهایت قرارداد این مربی فسخ و در حال حاضر تنها طاهری دستیار او خواهد بود.

وی ادامه داد:در حال حاضر قرار است کمیته فنی فردی را که به عنوان دستیار در سفر جاماییکا همراه شفر بود را مورد بررسی قرار دهد و در مورد دستیار شدن او بررسی های لازم را باید انجام دهند تا به نتیجه برسند.

وی در مورد حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان اسیا اظهار کرد: متاسفانه شرایط خیلی بد است، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بدهی های زیادی دارند و برای اینکه حذف نشوند باید هر چه سریعتر بدهی را پرداخت کنند، در حال حاضر کنفدراسیون اسیا هشت روز به تیم های ایران فرصت داده است و باید در این مدت کوتاه پول را پرداخت کنیم، بدهی استقلال که بیشتر از 100میلیارد است مگر می شود در این مدت کوتاه پرداخت شود، به نظرم اگر دولت به این تیم ها کمک نکند خیلی زود شاهد حذف این تیم ها خواهیم بود، بنابراین نیاز به کمک دولت از طریق وام داریم.

وی گفت: شاید اگر استقلال و پرسپولیس خصوصی می شدند بخش عمده ای از مشکلات مالی حل می شد اما متاسفانه عده ای نمی گذارند که این دو تیم در داخل کشور خصوصی شوند و نتیجه آن هم مشکلات و بدهی مالی است که روز به روز بیشتر می شود، به هر حال هشت روز دیگر وقت داریم و تیم های ایرانی در این هشت روز باید بدهی خود را تسویه کنند در غیر این صورت پیامد بدی برای فوتبال ایران اتفاق می افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار