مدرسه خیر ساز در روستای عسگرآباد کوه

مدرسه خیر ساز زنده یاد صمد حسین زاده روستای عسگرآباد کوه در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع و با شش کلاس درس به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۷۷۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مدرسه 6 کلاسه عسگر آباد کوه به همت خیر مدرسه ساز و با حضور مسئولین استانی و منطقه ای افتتاح گردید؛ این آموزشگاه پذیرای 95 دانش آموز در مقطع ابتدائی خواهد بود .

میر صادق جامعی رئیس آموزش و پرورش منطقه نازلو ارومیه در این مراسم گفت: مدرسه خیر ساز صمد حسین زاده با زیربنای ۳۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در روستای عسگر آباد کوه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت .

جامعی افزود: ۳۳ کلاس درس در قالب ۶ پروژه آموزشی در منطقه نازلو در حال احداث است و تا پایان سال جاری نیز به بهره برداری خواهند رسید.وی با تاثیر گذار شمردن حضور خیر در جمع آموزش و پرورش اعلام کرد خیرین در همه موضوعات عام المنفعه در سطح استان و به ویژه در حوزه مدرسه سازی تاثیر گذار هستند و تلاش می کنیم در آینده زمینه فعالیت و مشارکت بیشتر این عزیزان را در این امر خداپسندانه فراهم کنیم .

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: ساخت هزار و 176 مدرسه در قالب 5هزار و 910 کلاس درس از زمان آغاز فعالیت مجمع در استان توسط خیرین تعهد شده است .

آخوندیان افزود: در سال گذشته میزان تعهد خیرین 37 میلیارد تومان بود و امسال در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این مبلغ با 20 درصد افزایش به بیش از 45 میلیارد تومان رسید .

وی ادامه داد: امسال چهل طرح در قالب 262 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش استان شده است و 21 طرح نیز در قالب 92 کلاس درس کلنگ زنی شده و سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار