معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان زنجان خبرداد:

برگزاری نخستین جشنواره ی استانی مجریان برتر برنامه ی تدبیر

جشنواره استانی مجریان برتر استان با حضور 260نفراز ازمجریان برنامه تدبیر درسال اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شیخ شهاب الدین سهروردی بر گزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان، در راستای سیاست و برنامه های ابلاغی از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و اجرایی نمودن اهداف پیش بینی شده در گام هشتم برنامه تدبیر مبنی بر بازخورد و مشوق ها نخستین جشنواره استانی مجریان برتر استان با حضور 260نفراز از مجریان برنامه تدبیر درسال اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شیخ شهاب الدین سهروردی برگزار شد.

مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جشنواره ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس و با اشاره به موانع و مشکلات موجود مدارس گفت: مدیر موفق فردی می باشد که بتواند یک جو روانی مطلوبی در واحد آموزشی فراهم نماید.

وی ضمن توصیه های اجرایی افزود: برای اینکه بتوانیم جایگاه آموزش و پرورش را در جامعه ارتقا دهیم برنامه ریزی مناسبی برای رشد حرفه ای خود داشته باشیم .

در ادامه همایش اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی استان با اشاره به اهداف و ضرورت برنامه تدبیر وضعیت اجرای برنامه تدبیر را در سال تحصیلی 96-95 برای مدعوین تحلیل نمود.

وی افزود: برنامه تدبیر به دنبال آن است سبک مدیریت نوین را جایگزین مدیریت سنتی مدارس نماید و مهارت های حرفه ای مدیران مدارس را ارتقاء دهد.

بیات در این جشنواره ضمن تبیین برنامه های معاونت آموزش ابتدایی تاکید کرد: برنامه تدبیر ارتقاء مهارت های حرفه ای مدیران هدف قرار داده است که بتوانند فضایی مطلوب برای آموزش و یادگیری فراهم نماید و این زمانی میسر خواهد شد که برنامه ریزی مناسبی برای اجرای برنامه تدبیر در مدارس صورت پذیرد.

شاه آبادی مدیرعامل انتشارات مدرسه نیز در خصوص برنامه تدبیر گفت: برای متعالی شدن بایستی با تدبیر مناسب و آگاهی لازم گامی به جلو برداشته شود و این زمانی امکان پذیر خواهد بود که برای برنامه ریزی دانش و علم لازم را داشته باشیم .

گفتنی است دراین جشنواره از مدیران برتر مجری برنامه نواحی و مناطق 14 گانه استان با اهداء لوح سپاس وهدایای تهیه شده ازسوی معاونت آموزش ابتدایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار