استاندار تهران به زیارت حضرت امامزاده جعفر(ع) مشرف شد

استاندار تهران و هیات همراه با حضور در شهرستان پیشوا به زیارت حضرت امامزاده جعفر(ع) مشرف شد.

کد مطلب: ۶۷۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، استاندار تهران صبح امروز به همراه معاونین، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران دستگاه های اجرایی با سفر به شهرستان پیشوا، به زیارت حضرت امامزاده جعفر(ع) مشرف شد.

مقیمی سپس بر سر مزار شهدای والامقام آرمیده در صحن مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) حاضر و با آرمان های متعالی آنان تجدید پیمان کرد.

در این مراسم که محمدکرم محمدی فرماندار پیشوا، معاونین فرمانداری و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، رشادت ها و ایثار گری های شهدای والامقام شهرستان پیشوا گرامی داشته شد.

استاندار تهران و حاضران در این مراسم ضمن نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم ادای احترام و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

حضرت امامزاده جعفر(ع) فرزند امام هفتم شیعیان حضرت امام موسی کاظم(ع) و برادر تنی امام رضا(ع) است که صحن وی در شهرستان پیشوا و در 45 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

شهرستان پیشوا به عنوان مبداء قیام 15 خرداد سال 42، در دوران انقلاب اسلامی و در طول جنگ تحمیلی 300 شهید گلگون کفن را در راه اقتدار و عزت ایران اسلامی، تقدیم نظام و انقلاب کرده و دارای 28 شهید مدافع حرم است که در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به فیض شهادت نائل آمده اند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار