خوزستان میزبان 400 هزار دانش آموز مسافر سرزمین نور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال 400 هزار دانش آموز از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید خواهند کرد.

کد مطلب: ۶۷۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده اظهارکرد: کاروان های راهیان نور دانش آموزی از 22 مهرماه از سراسرکشور اردوهای خود را در قالب بازدید از مناطق عملیاتی استان آغاز کردند و در نهایت تا پایان اسفندماه کاروان‌های بیشتری از این مناطق بازدید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه مهمترین هدف اردوهای راهیان نور تقویت روحیه ایثارگری دانش آموزان است، توضیح داد: آشنا ساختن نسل جدید انقلاب با ارزش‌ های 8 سال دفاع مقدس، تقویت و ترویج فرهنگ ایثارگری و تقویت حس وطن دوستی دانش آموزان از مهمترین اهداف برگزاری این اردوهاست.
تقی زاده افزود: اقدامات گسترده‌ای برای کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور صورت گرفته است. برگزاری جلسه های متعدد با متولیان اردوهای راهیان نور در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، استفاده از ظرفیت راویان دفاع مقدس و روحانیون و مربیان با تجربه از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش برای ارتقای شاخص های کیفی اردوهای راهیان نور است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سال گذشته 500 هزار دانش‌آموز از سراسرکشور در اردوهای راهیان نور شرکت کردند. امسال نیز 400 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار