در گفتگو با پانا ممطرح شد؛

واگذاری خیابان مردم مصوبه شورای عالی امنیت را دارد/تخلفی صورت نگرفت

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: فروش خیابان مردم به مجلس محدودیت ترافیکی برای محله ایجاد نکرده است.

کد مطلب: ۶۷۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

ابوافضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره فروش خیابان مردم به مجلس گفت: طبق قانون وقتی یک خیابان یا کوچه اطراف اماکن حساس قرار می گیرد طبق مصوبه شورای امنیت مجلس شورای اسلامی نیز جزو مکان های حیاتی به شمار می آید و این فرآیند ا طبق مصوبه شورای عالی امنیت نجام شده است.

وی ادامه داد : طبق مصوبه شورا و با بررسی و کارشناسی، در کنار خیابان مردم خیابان دیگری قرار داشت که بار ترافیکی خیابان مردم را از بین می برد، در نتیجه جای نگرانی وجود نداشت، در حال حاضر دو طرف خیابان مردم در تملک مجلس است. به نظر بنده مشکلی برای مردم به وجود نیاورده است.

ابوترابی درباره تخلف شهرداری در فروش این خیابان به مجلس افزود: واگذاری خیابان مردم به مجلس، بالاتر از تصمیم شهرداری و آقای قالیباف بوده، شهردار مکلف به اجرای قانون بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت بوده است. هیچ تخلفی هم صورت نگرفته است .

این عضو مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازگشت این خیابان به حریم محله گفت: این خیابان دیگر قابل باز گشت نیست و از طرف مجلس خریداری شده و مبلغی هم درازای آن پرداخت شده است. خیابان مجاورش تمام بار ترافیکی را از بین برده است. در حال حاضرنیز مشکلی ندارد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: مشکل ترافیکی از جای دیگری است، ترافیک تهران فرا تر از یک خیابان است.

وی افزود: نباید فراموش کرد که در تمام دنیا ساکنینی که در جوار مکان های خاص چون مجلس زندگی می کنند، یک سری محدودیت هایی خواهند داشت. قانون در تمام دنیا این محدودیت را برای ساکنین ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار