نصرالله عبدالهی در گفت و گو با پانا:

استقلال از نظر تکنیکی رشد کرد/ بازیکنان باید در خط دفاعی باهوش باشند

سرپرست استقلال معتقد است حضور شفر و شرایط اخیر شانس استقلال را برای برد دربی بیشتر کرده است.

کد مطلب: ۶۷۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در گفت و گو با پانا درباره شرایط استقلال قبل از دربی گفت:خدا را شکر استقلال شرایط خوبی دارد و در بازی مقابل نساجی مازندران دیدید که بازبکنان از نظر تکنیکی خیلی خوب عمل کردند، حضور شفر سرمربی تیم هم تفکر جدیدی بر روی این تیم پیاده کرده و به نظرم میتوانیم بازی قابل قبولی از بازیکنان ببینیم.

وی گفت: در دربی چند فاکتور اصلی مهم است، یکی اینکه استقلال باید حواسش به فاز تهاجمی تیم پرسپولیس باشد و خط دفاعی استقلال کمترین خطا و اشتباه را داشته باشد و دوم اینکه از تمام موقعیت های خود در این بازی استفاده کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به فشار روانی که در این بازی وجود دارد و بازیکنان ممکن است موقعیت گل زیادی به دست نیاورند از همین روی آنها باید در به راحتی موقعیت گل از دست ندهند تا به پیروزی برسند.

عبدالهی به شانس پیروزی استقلال نسبت به پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در بازی دربی شرایط تیم ها و موقعیت آنها به هیچ عنوان مدنظر نیست و نمی توانیم بگوییم تیمی شرایط خوبی ندارد پس برنده نیست، در سال های گذشته اتفاقا برعکس هم بوده، گاهی تیمی که موقعیت چندان خوبی در جدول نداشته به دلیل فشار کم توانسته خوب بازی کند. به نظرم در بازی فردا استقلال راحت تر بازی می کند چرا که با ورود مربی جدید و عدم آگاهی از فشار دربی ترکیب و تاکتیک راحتتری در بازی پیاده می کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار