فرماندارسراوان:

جلوی افرادی که اقدام به احتکار می‌کنند گرفته شود

خبرگزاری پانا: فرماندار سراوان گفت: جلوی افرادی که اقدام به احتکار می‌کنند باید گرفته شود و حوزه بازرسی دایره نظارت خود را بیشتر و با جدیت انجام دهند.

کد مطلب: ۶۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمداکبر چاکرزهی فرماندار سراوان از ارائه عملکرد مسئولان ادارات که در طول سال‌جاری زحمات فراوانی را کشیده‌اند و از حوزه فنی که یکی از حوزه‌های مهم بوده و توانست رتبه دوم کشوری در بحث نظارت را کسب کنند تقدیر کرد.


فرماندار سراوان بیان کرد: مسئولان نظام با توجه به تفویض اختیار به شهرستان‌ها و تصمیم‌گیری سریع و اجرایی کردن آنها در این منطقه از کشور در راستای این شعار حرکت کرده‌اند و از سطوح مختلف مدیریتی استانی و کشوری از اقدامات انجام شده در شهرستان سراوان بازدید کرده که رضایت آنها را جلب کرده است.

رئیس شورای اداری شهرستان سراوان در ادامه جنگ نرم دشمن را مهم دانست و گفت: برنامه دشمن این است که اراده ملت‌ها را تضعیف و به آرزوها و نیت‌های شوم خود دست یابد که ایستادگی ملت ایران در مقابل این موضوع را مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی نامیدند و فرمودند «اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک امر است که باید محقق شود».

چاکرزهی همچنین تنظیم بازار را به عنوان یک امر که مسئولان کشوری به آن تأکید کرده‌اند عنوان و افزود: در پایان سال، جلوی افرادی که اقدام به احتکار می‌کنند گرفته شود و می‌طلبد تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشند و حوزه بازرسی دایره نظارت خود را بیشتر و با جدیت انجام دهند.

وی بیان داشت: شهرداری نسبت به تزیین شهر و آذین‌بندی مساجد و پایگاه‌های اورژانس، هلال‌احمر و داروخانه‌ها برای خدمت به مسافران آمادگی کامل داشته باشد.

فرماندار سراوان با مهم عنوان کردن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تصریح کرد: این دو مهم بوده و امانتداری به عنوان اصل در اجرای انتخابات است و نیاز به امکانات و پشتوانه عظیم دارد و ضروری است دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و تلاش همچنان به همکاری و وظیفه ذاتی خویش عمل کنند.

وی همه دستگاه‌های دولتی را موظف به همکاری با کاروان راهیان نور با تمام امکانات کرد تا زمینه سفر معنوی آنها فراهم شود.

سید منصور بزرگ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سراوان هم در ادامه با تبریک سال نو، برنامه‌های راهبردی جلسه را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار