پوستر جشنواره استانی مصباح ‌الهدی رونمايي شد

پوستر جشنواره مصباح ‌الهدی (سيره عملي و اخلاقي حضرت فاطمه «س») در سالن كنفرانس اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری رونمایی شد.

کد مطلب: ۶۷۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ در مراسمی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران، معاون امور استان‌هاي ستاد همكاري های آموزش و پرورش و حوزه علمیه، معاونين پرورشی و فرهنگی و معاونين تبليغ و فرهنگی حوزه قطب يک كشور برگزارشد، از پوستر جشنواره مصباح ‌الهدی (سيره عملي و اخلاقي حضرت فاطمه «س») در سالن كنفرانس اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری رونمایی شد.

محمد شعباني در آيين رونمايي گفت: در طرح مصباح‌الهدی دانش آموزان و دانشجو معلمان و فرهنگیان شهرستان‌های استان در زمینه زندگی‌نامه حضرت زهرا (س)، سیره و سبک زندگی ایشان در قالب های مقاله علمي، شعر، داستان نویسی، چند رسانه‌ای، فيلم كوتاه، وبلاگ، نشریه دیجیتال، نرم‌افزار، كليپ، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و دیگر موارد به خلق آثار خواهند پرداخت.

معاون امور استان‌هاي ستاد همكاري های آموزش و پرورش و حوزه علمیه نیز در این مراسم گفت: حضرت زهرا علیهاالسلام نه تنها برای زنان، بلکه برای همه عالم اسوه‌ای حسنه است. زنى كه در حجره‌اى كوچك و خانه‌اى محقر انسان‌هايى تربيت كرد كه نورشان از بسيط خاك تا آن سوى افلاك و از عالم ملك تا آن سوى ملكوت اعلا مى درخشد .

گفتني است؛ این جشنواره در مرحله استانی همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و ازآثار برگزیده تجليل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار