مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو مشهد:

امسال 13 آبان متفاوتی در پیش خواهیم داشت

روحانی‌نیا در جمع مدیران مقطع متوسطه گفت: به همت مدیران باید تلاش کنیم تا امسال این مراسم هرچه باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود. قدرت معنوی مردم ایران، حاضر درصحنه بودن آن‌ها است.

کد مطلب: ۶۷۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خراسان رضوی، محسن روحانی‌نیا مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو مشهد در جمع مدیران مقطع متوسطه اظهار داشت: امسال 13 آبان متفاوتی در پیش خواهیم داشت. به همت مدیران باید تلاش کنیم تا امسال این مراسم هرچه باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود. قدرت معنوی مردم ایران، حاضر درصحنه بودن آن‌ها است.

روحانی‌نیا گفت: حضور ما درصحنه 13 آبان نشان‌دهنده تپش وزندگی مردم ایران است و در هر شرایطی که احساس کنند مورد هجوم قرارگرفته‌اند، به هر طریقی درصحنه حاضر می‌شوند و اعلام آمادگی می‌کنند. تهدیدهای زیادی در سطح منطقه و جهان داریم و نیز صحبت‌های ترامپ که به‌تازگی مطرح‌شده است بر این تهدیدات افزوده است. او با جهالت و نادانی خودش شعله جنگی را می‌افروزاند که باعث خاکستر شدنش خواهد شد.

مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو ادامه داد: ملت ایران همواره آگاه و بیدار است و نشان خواهد داد که در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی می‌کند و دیگر بحث جناح و حزب خاصی نخواهد بود و مردم ما یکپارچه خواهند آمد. هر بیگانه‌ای که بخواهد ملت ایران را تهدید کند، مردم ایران در مقابل او ساکت نخواهند ماند و مقاومت می‌کنند.

وی در پایان گفت: سخنان روشنگرانه و بسیار عالمانه دکتر روحانی رئیس‌جمهور محترم در واکنش به صحبت‌های ترامپ قابل‌توجه است و من از شما مدیران عزیز استدعا دارم که بر روی این سخنان تأمل‌کنید و آن‌ها را در مدارس به دانش آموزان و اولیا بگویید. ما امروز به اتحاد و همبستگی ملی نیاز داریم و از تفرقه باید جلوگیری کرد. در این روز باید ‌صدای واحدی از ملت ما شنیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار