سرپرست خبرگزاری پانا قم:

اولین نشست آزاد اندیشی و تقدیر از خبرنگاران فعال پانا برگزار می شود

مهدی جنتی سرپرست خبرگزاری پانا قم، از برگزاری اولین نشست آزاد اندیشی خبرنگاران پانا و تقدیر از خبرنگاران فعال پانا خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، مهدی جنتی سرپرست خبرگزاری پانا قم، طی نشستی خبری که صبح امروز در ساختمان خبرگزاری پانا قم برگزار شد، از برگزاری اولین نشست آزاد اندیشی خبرنگاران پانا و تقدیر از خبرنگاران فعال پانا خبر داد.

مهدی جنتی با توجه به پبش رو بودن هفته مطبوعات گفت: خبرگزاری پانا استان قم به مناسبت هفته مطبوعات که از 5 الی 12 آبان می باشد؛ در نظر دارد از خبرنگاران فعال پانا تقدیر کند.

وی افزود: این اولین نشست آزاد اندیشی و تقدیر از خبرنگاران پانا است که پس از شکست سکوت خبرگزاری پانا قم در استان برگزار می شود؛ این نشست در روز پنجشنبه 4 آبان با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی قم برگزار می شود.

سرپرست خبرگزاری پانا قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات تهران اظهار کرد: خبرگزاری پانا قم در نظر دارد اردویی به منظور بازدید از نمایشگاه مطبوعات با هدف افزایش تجربه خبرنگاران پانا و آشنایی با خبرگزاری های دیگر و بهره مندی از تجربه های آنان برگزار کند.

همچنین وی تصریح کرد: خبرگزاری پانا خود یکی از شرکت کنندگان فعال این نمایشگاه و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

جنتی بازدید از ساختمان مرکزی خبرگزاری پانا و آشنایی خبرنگاران با بخش های آن را از دیگر برنامه های دیگر این اردو خواند.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار