افتخاری جدید برای مربی قمی؛

یک ورزشکار قمی مربی تیم ملی والیبال جوانان دختر شد

مهسا آراسته، مربی پرتلاش والیبال قم از سوی فدراسیون والیبال به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان انتخاب شد.

کد مطلب: ۶۷۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، فدراسیون والیبال که در حال چینش کادر تیم‌های ملی والیبال زنان است مهسا آراسته مربی بین المللی والیبال استان قم را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا انتخاب کرد.

مهسا آراسته بازیکن پیشین والیبال قم که سال گذشته به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در چین حضور داشت بار دیگر در تیم ملی حضور خواهد داشت و همراه با تیم ملی در مسابقات جوانان آسیا که بهار سال ۹۷ در ویتنام برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

آراسته به دلیل همین موفقیت‌ها به عنوان برترین مربی زن ورزش استان قم در سال ۹۵ از نگاه رسانه‌ها انتخاب شد و توانست تندیس ویژه این برنامه را که برای نخستین بار در استان قم به انجام می‌رسید از آن خود کند و اکنون با توجه به حضور در کادر فنی تیم ملی جوانان در راه کسب افتخار دیگری است.

این مربی پرتلاش والیبال قم امسال مربیگری تیم‌های پایه والیبال قم در مسابقات دختران کشور را بر عهده داشت و در گذشته و در دورانی که به عنوان بازیکن در عرصه والیبال مشغول به فعالیت بود هم در لیگ دسته اول کشور در تیم‌های مختلف و هم در لیگ برتر برای تیم شهرداری بندر عباس بازی کرده است.

وی در ۱۶ سالگی در سال ۸۴ در شرایطی که فقط ۶ ماه بود که وارد رشته والیبال شده بود به تیم لیگ برتری والیبال بانوان آن زمان قم ملحق شد و پس از آن به طور متوالی در ترکیب تیم‌های قمی و سپس خارج از قم در لیگ‌های مختلف کشور بازی کرد و با وجود این که هنوز می‌توانست به بازی ادامه دهد از ۲ سال قبل به مربیگری روی آورد و به سرعت در این مسیر پیشرفت کرد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار