سانحه تصادف دانش آموزان در کوهدشت تلفات جانی نداشته است

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ساعات اولیه سانحه تصادف 4دانش آموز در محورمواصلاتی کوهدشت با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت گفت : وضعیت عمومی دانش آموزان رضایت بخش است .

کد مطلب: ۶۷۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکوند به همراه رئیس بیمارستان ، ضمن پیگیری درمان آنها ، بادانش آموزان مصدوم این سانحه به گفت و گو نشست و نحوه وقوع تصادف را از آنان جویا شد .

وی در ادامه با انتقاد از برخی مصاحبه و انتشار برخی اخبار غیر واقعی در فضاهای مجازی افزود : باید متوجه تبعات منفی بزرگ نمایی برخی اخبار بودوبا تیترهای اغراق آمیز افکار عمومی را نگران و مضطرب نکرد.

دریکوند تاکید کرد: که پس از شنیدن خبر بلافاصله با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تماس گرفته و خواستار پیگیری جدی امور درمانی دانش آموزان شدم.

وي ادامه داد : خوشبختانه با همکاری و جدیت پرسنل این بیمارستان بلافاصله مداوای این مصدومین در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه وضعیت عمومی دانش آموزان را رضایت بخش اعلام کردو گفت : یکی از دانش آموزان به دلیل احتمال پارگی پرده گوش به بیمارستان خرم آباد منتقل و 3دانش آموز دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت بستری شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: دانش آموزان دختر مصدوم این سانحه اهل روستای پریان کوهدشت بوده و به دلیل تحصیل در یکی از دبیرستان های شهر کوهدشت با وسیله نقلیه خانواده یکی از دانش آموزان عازم دبیرستان بودند که دچار سانحه شدند .

دریکوند در خصوص پایه تحصیلی این دانش آموزان افزود: 2نفر از دانش آموزان در پایه دهم و 2نفر دیگر در پایه پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند .

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : آموزش و پرورش پیگیری لازم را تا درمان و ترخیص این دانش آموزان ادامه خواهد داد .

گفتنی است که دراین دیدار معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان و مدیر ، معاون و جمعی از کارکنان ستادی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار