امام جمعه بیله سوار:

هزاران زائر اربعین حسینی از جمهوری آذربایجان وارد کشور می شوند

امام جمعه بیله سوار گفت: پیش بینی می شود هزاران زائر اربعین حسینی از اتباع جمهوری آذربایجان که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند از مرز بیله‌سوار وارد کشور شوند.

کد مطلب: ۶۷۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حجت الاسلام کریم قیاسی در جلسه ستاد عتبات عالیات با اشاره به حضور مسلمانان ۷۰ کشور جهان در همایش بزرگ اربعین ، همایش عظیم اربعین را فرصتی مناسب برای شناساندن محور بیداری اسلامی به جهانیان دانست و تصریح کرد: این اجتماع عظیم بیانگر ولایتمداری مسلمانان جهان بوده که با وجود تهدیدهای گروههای تکفیری تجمع عظیم خود را برپا کرده و عشق به سرور و سالار شهیدان را به نمایش می‌گذارند .

وی به خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به زائران اربعین کشور آذربایجان تاکید کرد .

دبیر ستاد اربعین شهرستان بیله‌سوار نیز اظهار کرد: موکبهای استقبال از زائران از اول آبان‌ماه فعال شده و به مدت ۳۰ روز برای استقبال و ارائه خدمات به زائران جمهوری آذربایجان در پایانه مرزی بیله‌سوار مستقر خواهند بود .

نادر پورعطا از اطلاع‌رسانی به زائران در مورد مسیر و محلهای برپایی موکبهای سایر استانها با ارائه نقشه مسیر راه خبر داد و افزود: اقلام فرهنگی و مذهبی نیز در قالب سی.دی و بروشور زیارت عاشورا برای زائران آذری تهیه شده که این اقلام به ۴ زبان تدوین و بین زائران توزیع می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار