زنگ تربیت بدنی در مدارس آذربایجان شرقی طنین انداز شد/

صادقی:ورزش در غلبه بر مشکلات روانی نقش مهمی دارد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تنها مولفه ای که می تواند بر چالشهای روانی روزانه، غلبه و حتی پیشگیری کند ورزش کردن است.

کد مطلب: ۶۷۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در مراسم گرامی داشت هفته تربیت بدنی در هنرستان ورزشی سعی ناحیه 3 تبریز اظهار کرد: شما دانش آموزان رشته تربیت بدنی آینده سازان ورزش کشور و قهرمانان رقابت های آسیایی و جهانی در آینده خواهید بود.

وی افزود: اراده ای که در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه ایجاد شده است نشان از این است که تمامی دانش آموزان استان و آحاد جامعه و دست اندرکاران این امر به این نکته رسیده ایم که بحث فعالیت های فیزیکی باعث نشاط و شادابی و توسعه آمادگی جسمانی می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان این که اقدامات موثری برای فرهنگ سازی در این زمینه انجام گرفته ولی کافی نیست، ادامه داد: زمانی ما می توانیم به ورزش در جامعه خود افتخار کنیم که آموزش های فرهنگی منجر به تغییر رفتار و سبک زندگی شود و آن زمانی که ما دیدیم که ورزش به رفتار اجتماعی روز تبدیل شده است آن موقع می توانیم سکوهای حوزه سلامت انسان ها و توسعه ورزش قهرمانی را کسب کنیم.

صادقی اضافه کرد: تا زمانی که عموم مردم به ورزش روی نیاوردند قطعا نیازمند برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی چه دانش آموز و چه فرهنگیان در این زمینه خواهیم بود.

وی روزانه ورزش 30 دقیقه ای را برای عموم مردم لازم دانست و گفت: تنها مولفه ای که می تواند بر چالشهای روانی روزانه، غلبه و حتی پیشگیری کند ورزش کردن است.

نقش فارغ التحصیلان مدارس تربیت بدنی در آینده ورزشی کشور

عضو شورای شهر تبریز در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان با فکر این مدرسه بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کرده اند و می توانند با بخش ها و حوزه های مختلف تاریخ، فرهنگ، پزشک و جامعه شناسی ارتباط داشته باشند.

سعید نیکو خصلت خطاب به دانش آموزان ادامه داد: شما با تحصیل در این رشته مطمئنا در آینده بیکار نخواهید بود و می توانید حتی کارآفرین باشید و بدانید که قوی شدن با کسب مدرک به دست نمی آید بلکه با علم آموزی و کسب مهارت است که انسان توانمند می شود.

وی گفت: شما آینده سازان کشور هستید و می توانید به ورزش جامعه خصوص کودکان و دختران و زنان در آینده کمک کنید.

در این مراسم زنگ تربیت بدنی توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان نواخته شد و همچنین از سالنامه هنرستان تربیت بدنی سعی

رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار