ارا ئه خدمات بهداشتی به والدین دانش آموزان در مدارس نیشابور

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اجرای مراقبتهای بهداشتی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در مدارس شهرستان ، برای 1257 نفر از والدین دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . جواد مسیح آبادی افزود : با توجه به اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت هر فرد دارای یک پرونده الکترونیک می شود و در صورت اجرای کامل طرح با وارد کردن کد ملی در هر نقطه از کشور می‌توان به تمام اطلاعات و سوابق پزشکی نامبرده دست یافت .

وی اضافه کرد: لذا اجرای هرچه بهتر این طرح می تواند نقش مهم و اساسی در ارتقاء سلامت جامعه داشته باشد . به همین منظور با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده با اداره آموزش و پرورش شهرستان مقرر گردید به منظور فرهنگسازی و ترغیب شهروندان و با هدف ارائه خدمات بهداشتی رایگان به والدین دانش آموزان این طرح در مدارس شهرستان اجرا گردد

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح به همت گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت و توسط مراقبین سلامت در 23 مدرسه تحت پوشش اجرا شد و بیش از 5152 مورد خدمت به 1257 نفر ارائه گردید .

جواد مسیح آبادی در پایان از مردم خواست با مراجعه به پایگاه ومراکز خدمات جامع سلامت از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند گردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار