معاون پرورشی آموزش وپرورش زنجان خبر داد

پیش‌بینی اعزام‌ 5 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی طی سال‌جاری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اعزام‌های سال‌جاری 5 هزار دانش‌آموز استان زنجان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۶۷۴۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمود عباسی اظهارکرد: کاروان راهیان نور همانند سال‌های گذشته به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند. در مرحله نخست دانش‌آموزان دختر استان زنجان از 22 تا 30 مهر‌ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در سال‌های گذشته این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شدند.
عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از یک هزار و 500 هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شوند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان اعزام‌های سال‌جاری 5 هزار دانش‌آموز استان زنجان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به نقش تربیتی راهیان نور در تربیت دانش‌آموزان و نسل آینده کشورگفت: در مسیر اعزام، دانش‌آموزان از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی که توسط آموزش و پرورش اجرا می‌شود بهره‌مند می‌شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش شده تا خودروهای مناسب و نو برای حمل و نقل دانش‌آموزان استفاده شود، تاکید کرد: خودروهای مورد استفاده برای اعزام دانش‌آموزان بررسی شده و از خودروهای فاقد مشکل فنی برای رفت و برگشت دانش‌آموزان استفاده می‌شود تا حوادث تلخ جاده‌ای در این سفرها روی ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار