ورزش یکی از عوامل شادی و نشاط در مدارس است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ورزش را یکی از عوامل شادی و نشاط در مدارس دانست و گفت: ورزش پایه و اساس سلامتی و نشاط روح است و باعث شادی، نشاط و بالارفتن روحیه در دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۶۷۳۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در جلسه مربیان و دبیران تربیت بدنی شهرستان دلیجان از فعالیت های یک ساله مربیان تربیت بدنی در مدارس و اجرای طرح های ورزشی قدردانی کرد.

وی از مربیان و دبیران تربیت بدنی خواست با همت و تلاش خود و اجرای دقیق برنامه های ورزشی در مدارس ضمن فراهم کردن زمینه فعالیت های جسمانی شادی و نشاط را در دانش آموزان تقویت نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان همچنین از فعالیت یک ساله محمد هادی سهرابی به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت این مدیریت که بنا به دلایلی از این پست منتقل شده بود تشکر کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت نیز از تلاش های دبیران ورزش قدردانی و عملکرد سال گذشته آنها را قابل قبول توصیف کرد و گفت: هرچند در برخی از رشته ها دچار افت و ضعف بودیم اما در مجموع عملکرد ما در بسیاری از حوزه ها، شرکت در مسابقات و کسب عناوین برتر مثبت و قابل قبول بوده است.

محسن رفیعی خواستار توجه ویژه دبیران تربیت بدنی به امر ورزش دانش آموزان شد و افزود: علاقمندی دانش آموزان به درس ورزش می تواند در حل بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات جسمی و روحی تاثیر بسزایی داشته باشد .

کارشناس تربیت بدنی و سلامت این مدیریت نیز گزارشی از فعالیت های حوزه تربیت بدنی و دبیران ورزش ارائه داد.

زهره جعفری افزود: امسال با همکاری دبیران ورزش در مدارس طرح المپیاد ورزشی اجرا می شود و امیدواریم بتوانیم دانش آموزان مستعد در رشته های ورزشی را شناسایی و به جامعه ورزشی شهرستان معرفی نماییم .

وی با اشاره به طرح «حیاط پویا» اظهار داشت: اجرای این طرح در مدارس باعث شادی و نشاط شده است و دانش آموزان زنگ های تفریح به بازی های شاد و متنوع می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار