به مناسبت روز ملی پارالمپیک صورت می گیرد

بازدید رایگان جانبازان و معلولین از موزه های استان مرکزی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: با توجه به ابلاغ مدیر کل موزه های کشور و نظر به نامگذاری 24 مهر ماه به عنوان روز ملی پارالمپیک در تقویم رسمی کشور، بازدید جانبازان و معلولین از موزه ها و مراکز فرهنگی- تاریخی استان به همراه خانواده با ارائه کارت شناسایی رایگان است.

کد مطلب: ۶۷۳۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی با بیان اینکه جانبازان و معلولین دارای قابلیت ها و ارزش هایی هستند که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است افزود: ایجاد فرصت های برابر، خدمات شهری مناسب، ایجاد انگیزه حضور پررنگ تر در اجتماع و تسهیل شرایط فعالیت های مدنی، اجتماعی و فرهنگی برای آنان بستر ساز شکوفایی توانمندی های این قشر است.

وی ادامه داد: تکریم جانبازان و معلولین نشانه بلوغ فرهنگی و اجتماعی کشور و این مهم ضامن پیشرفت کشور در زمینه عمل به منشور حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: در این راستا سازمان میراث فرهنگی کشور بنا به درخواست کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی و تلاش برای ایجاد نشاط اجتماعی بازدید این افراد را به همراه خانواده از موزه ها و اماکن فرهنگی- تاریخی کشور رایگان اعلام کرده است.

حسینی ابراز داشت: در استان مرکزی نیز همگام با کل کشور تمامی موزه ها آماده میزبانی از جانبازان و معلولین در روز دوشنبه 24 مهر ماه جاری هستند و امیدواریم با این اتفاق خاطره خوبی از بازدید موزه های استان برای این عزیزان و خانواده های آنها رقم خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار