دیدار ستاد امر به‌ معروف ری با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر

اعضای ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان ری با خانواده شهید "علی خلیلی" و "محمدجواد یوسفی" دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۶۷۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، گرامی زاده مسئول ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر هیئت همراه به‌اتفاق زهرا ملک محمدی کارشناس مسئول مددکاری بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان ری با خانواده شهید امر به‌ معروف و نهی از منکر "علی خلیلی" و شهید مدافع حرم "محمدجواد یوسفی" دیدار و گفت‌وگو کرد.

ملک محمدی در این دیدار که با حضور اعضای ستاد امربه‌معروف انجام شد گفت: شهدای بزرگوار هرکدام برای ما مسیری را روشن و مبین کرده‌اند تا به سمت سعادت و بزرگی به‌راحتی قدم برداریم و شهید "علی خلیلی" نیز ازجمله شهدایی است که با اهدای خون خود در مسیر امربه‌معروف و نهی از منکر حرکت فزاینده‌ای را در این مسیر ایجاد کرد.

در ادامه مادر شهید بزرگوار در خصوص شرح شهادت "علی خلیلی" در این حادثه گفت: فرزندم در حین بازگشت از هیئت درحالی‌که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به‌واسطه امربه‌معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید و در ادامه به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ‌داده وی در بهمن 92 دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

همچنین در ادامه این دیدار جمعی مسئولان و اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با خانواده شهید مدافع حرم "محمدجواد یوسفی" نیز که از شهدای شهرستان ری است دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس و تقدیر از رشادت‌های و ایثارگری‌های این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار