رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

وجود 10میلیون همیار پلیس در کشور

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 10میلیون همیارپلیس از دانش آموزان سراسر کشور داریم که به ارتقای فرهنگ ترافیک کمک می کنند.

کد مطلب: ۶۷۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛سردار تقی مهری امروز دوشنبه 17 مهر 96 در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک که با حضور بیش از 6 هزار همیار پلیس از دانش آموزان مدارس استان تهران در استادیوم 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم پلیس راه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارتقای فرهنگ ترافیک بوده است. همیاران پلیس، پلیس یاران نوجوان، پلیس یاران جوان، فرهنگ یاران ترافیک، راهوران محلی و بازرسان نامحسوس ترافیک همکاری همه جانبه و ارزشمندی با پلیس در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی داشتند.

وی افزود: با همکاری صمیمانه وزارت آموزش و پرورش امروز بیش از 10 میلیون همیار پلیس و بیش از 100 هزار نفر فرهنگ یار ترافیک و حدود 12 هزار راهور محله در سراسر کشور داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت این نیروهای جوان باعث ارتقای فرهنگ ترافیک در کشور باشیم.

مهری در خاتمه از همکاری پلیس و همه نهادهای خدماتی و سازمان های مردم نهاد که در کاهش تخلفات و تصادفات در کشور نقش موثری ایفا کردند تشکر کرد.

در همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک وزیر آموزش و پرورش و فرمانده ناجا و فرمانده پلیس راهور ناجا با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای افسران عالی رتبه پلیس راهور ناجا که در آموزش فرهنگ ترافیک در آموزش و پرورش نقش داشتند تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار