ابوالفضل پورعرب،آتیلا پسیانی وآتنه فقیه نصیری«در کمال خونسردی» می‌آیند

شنبه شب ها، بینندگان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، منتظر پخش فیلم سینمایی این شبکه هستند. این هفته سینمایی «در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی، با دوبله اسپانیایی خود میهمان خانه‌های مخاطبان این شبکه شده است.

کد مطلب: ۶۷۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، فیلم سینمایی «در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی، امشب از آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می‌شود.
سینمایی «در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی و نویسندگی سیامک شایقی، اصغر عبداللهی و فریدون جیرانی داستان «محسن عندلیب» یک وکیل دعاوی است که به تازگی همسرش را در یک حادثه اتومبیل از دست داده و در صدد است دفتر وکالتش را تعطیل کند که با پرونده پیچیده و پر از راز و رمز یکی از دوستان قدیمی‌اش با نام «شهباز» روبرو می شود. خانم مافي همسر «شهباز» كه صاحب يك كارخانه پرسود است، هنوز درگير مشكلات ازدواج ناموفق قبلي‌اش است و نمي‌داند با وضعيت دخترش «آيدا» كه نزد پدرش بسر مي‌برد چه بايد بكند؟... در اين حال «شهباز» از «عندليب» مي‌خواهد كه براي جلوگيري از مشكلات آينده نام «آيدا» را از شناسنامه همسرش، خانم «مافي» حذف كند. وكيل جوان ابتدا ترديد دارد، اما...
ابوالفضل پورعرب، آتیلا پسیانی، آتنه فقیه نصیری، مهتاج نجومی، سیامک اطلسی، غلامحسین لطفی، رضا کرم رضایی و رحمان مقدم از بازیگران مطرح سینمایی «در کمال خونسردی» هستند.
تمام فیلم های سینمایی ایرانی پخش شده از این شبکه، به سفارش دفاتر هیسپان تی‌وی در اسپانیا و مکزیک، توسط دوبلورهای اسپانیایی زبان دوبله و برای پخش آماده می¬شوند. فیلم های سینمایی ایرانی که هر شنبه از این شبکه پخش می شوند، طرفداران بسیاری در میان مخاطبان هدف هیسپان تی وی دارند.
فیلم سینمایی «در کمال خونسردی»، به وقت تهران در ساعات 23:30 امروز شنبه 15 مهر و 13:30 فردا یکشنبه 16 مهر از هیسپان تی وی پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار