رئیس پلیس آگاهی استان قم:

کشف محموله ظروف چینی، کیف و اسباب بازی قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله دو میلیارد و 220 میلیون ریالی ظروف چینی، کیف و اسباب بازی قاچاق در قم خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۱۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازقم به نقل از نیروی انتظامی استان قم، سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به بارگیری ظروف چینی، کیف و اسباب بازی از گمرک یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد پایتخت کرده و دارای اضافه بار می باشد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سپس با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مسیر تردد کامیون مشخص و تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و اقدام به کنترل تردد خودروهای عبوری کردند که نهایتاً خودرو مشاهده و پس از متوقف کردن آن با هماهنگی مقام قضائی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه راننده یک فقره پروانه حمل کالا ارائه و در تحقیقات اذعان داشت محموله شامل ظروف چینی، کیف و اسباب بازی می باشد که به صورت قاچاق در کامیون بارگیری شده است.

سرهنگ کرمی با اعلام اینکه ارزش کالاهای قاچاق توسط کارشناسان دو میلیارد و 220 میلیون ریال برآوردشده است به دو فقره سابقه حمل کالای قاچاق از سوی راننده اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی استان قم ارسال و راننده نیز با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار